Пошуковий запит: (<.>A=Мамон О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Мамон О. В. Формування адекватної самооцінки студентів у процесі колективної роботи з Інтернет-ресурсами [Електронний ресурс] / О. В. Мамон // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_48 Досліджено проблему формування самооцінки студентів. Проаналізовано вплив використання в навчальному процесі колективної роботи з Інтернет-ресурсами на формування адекватної самооцінки студентів. Встановлено взаємозв’язок між залученням студента до колективної взаємодії та формуванням у нього адекватної самооцінки. Розкрито переваги залучення студентів до оцінювання незалежних робіт, взятих з Інтернет-колекції, та роль такої оцінної діяльності в процесі формування здатності самоконтролю. Охарактеризовано особливості освітнього застосування Інтернет-ресурсів, їх вплив на функції самооцінки. Доведено, що за умов застосування новітніх технологій підвищується рівень значущості самостійної роботи студента та набуття ним умінь самооцінки навчальної діяльності.Рассмотрен процесс формирования самооценки студентов. Проанализировано влияние использования в процессе обучения студентов коллективной работе с Интернет-ресурсами на формирование у них адекватной самооценки. Установлена взаимосвязь между привлечением студента к коллективному взаимодействию и формированием у него адекватной самооценки. Рассмотрены преимущества привлечения студента к оценке независимых работ, взятых с Интернет-коллекции, и роль такой оценочной деятельности в процессе формирования умений самоконтроля. Раскрыты особенности образовательного применения Интернет-ресурсов, их влияние на функции самооценки. Показано, что в условиях применения новейших технологий повышается уровень значимости самостоятельной работы студента и приобретения им умений самооценки учебной деятельности.The article enlightens process of forming of students’ self-esteem. The influence of the use in the learning process of collective work with Internet resources on forming of students’ adequate self- esteem is analysed. Intercommunication between the involve of students into the group interaction and the formation of adequate selfesteem is set. Advantages of the involve of students into the assessment of independent works, taken from an Internet-collection, and the role of such assessed activity in the process of forming of self-control skills are considered. Features of using Internet resources in education are determined, their influence on function of selfesteem is shown. It is shown that meaningfulness of student’s independent work grows under the conditions of application of the newest technologies, and acquisition abilities of self- esteem of their educational activity.
|
2. |
Мамон О. Етапи реалізації педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Мамон // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 6. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_6_5
|
3. |
Мамон О. Тенденції розвитку електронної освіти та ефективність упровадження E-LEARNING у традиційну освіту [Електронний ресурс] / О. Мамон // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 302-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_50
|
4. |
Мамон О. В. Самооцінка в професійному розвитку вчителя: аналіз поняття, структури і процесу формування [Електронний ресурс] / О. В. Мамон // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(2). - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(2)__37
|
5. |
Мамон О. В. Алгоритм формування самооцінки навчальної діяльності студента з використанням інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. В. Мамон // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 270-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_37
|
6. |
Мамон О. Дидактичні умови формування сомооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Мамон // Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 68. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2017_68_10
|
7. |
Мамон О. Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Мамон // Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 71. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2018_71_14
|
8. |
Близнюк М. Основи дистанційного навчання майбутніх вчителів освітньої галузі "Технологія" на платформі Сlassroom G Suite for Еducation [Електронний ресурс] / М. Близнюк, Л. Хоменко, О. Мамон // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 221-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_1_25
|